fórum.bandingklub.cz

operační možnosti léčby těžké obezity
Právě je 28 bře 2024 17:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6891 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 460  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ahoj všichni
PříspěvekNapsal: 29 srp 2006 11:31 
Offline

Registrován: 29 srp 2006 11:13
Příspěvky: 10
Bydliště: Liberecko
Ahoj všichni,jsem tu nováček v listopadu jdu na kolečko vyšetření. Chci se zeptat jestli máte někdo zkušenost s tím jak se chová to kovové tělisko v podkoží,třeba na letišti při průchodu detektorem kovů???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2006 12:55 
Offline

Registrován: 31 črc 2006 21:09
Příspěvky: 1419
Bydliště: střední čechy
ahoj, sice jsem taky jenom čekatelka na kolečko, ale zrovna na tohle jsem se ptala lékaře při vstupní chirurgické prohlídce a ten mi řekl, že bzhledem k tomu, že port je z titanu, tak nereaguje jako kov, tudíž nebudeš zvonit. :lol: :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2006 13:27 
Offline

Registrován: 29 srp 2006 11:13
Příspěvky: 10
Bydliště: Liberecko
děkuju za odpověd nějak jsem se na to zapomela zeptat,kdy máš přibližný termín operace?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2006 15:40 
Offline

Registrován: 06 srp 2006 12:45
Příspěvky: 115
Bydliště: Praha
Ahoj,sice jsem nebyla na letišti,ale tím detektorem jsem dnes procházela a ani to nepíplo!A kdyby náhodou,tak po operaci dostaneš takovou malou kartičku,kde to je vysvětleno-ne v ČJ.
L.


Naposledy upravil L dne 29 srp 2006 18:05, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2006 15:42 
Offline

Registrován: 24 črc 2006 17:13
Příspěvky: 340
Bydliště: Praha